Ny dag, Nya bekymmer

Nu är det verkligen inte långt kvar till förlossning! 12e april, räkna själva :o
Idag ska jag gå tidigare från praktiken. Ska ner på försäkringskassan en sväng.
Ska prata med chefen när han kommer in om anställning också!
Blir det inget så måste jag ut ut ut och lämna CV överallt nu känns det som!
Haha :p Nu gör jag ingenting, sitter på praktiken bara.
Finns inget att göra just nu så jag tar det bara lungt,
brukar vara så ibland :o Ringde även musikaffären idag!
Jag får nog vänta veckan ut tills jag får tillbaka min gitarr,
har jag tur blir den klar i veckan, annars kanske nästa.
Sånt som märks antar jag :) Nu har jag uppdaterat, Jessika tyckte jag skulle göra det.
Hon tycker väll jag är dålig på det antar jag ;) haha! Älskar dig snuttunge :) <3

Kommentarer
Postat av: älskot <3

naaaw, ja du är dålig på det :) du gömmer bara locket med skorsten på i frysen, barnvagnen, på toan eller jag vet inte vart :D för kaviaren lägger du ju i mina arbetsskor i stora garderoben ;)

2010-03-01 @ 13:39:45
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack för din röst! Ha en bra dag!

2010-03-03 @ 10:48:28
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0