Nytt ljudkort eller förstärkare..

Det är frågan!!! Jag får se hur det blir, sparar lite pengar nu iallafall (Obefintligt lite) och har gått med i en tävling om en Macbook Air ! Vinner jag den bliré lätt att spela in på den istället! Woho! :D Om det funkar bra, men Mac är ju kända för Ljud/Film redigering så :) Annars får jag titta runt lite till, sugen på ett bättre ljudkort så det blir bättre ljud när jag spelar in. Men är också sugen på en stärkare, haha ;D Äh, vi får se hur det blir. Vaknade skiiiittidigt idag, fyfanken xD Sitter på praktiken nu. Ska rensa lite saker strax så jag får något att göra iallafall :) Och nu är det ungefär bara 76 dagar tills lillen kommer, fyfan vad fort tiden har gått! Det är helt sjukt :D Haha :) Mysigt värre!

Älskar dig Jessika <3

Kommentarer
Postat av: din jessika

förlåt att jag väckte dej så tidigt ;) <3

ja snart är skrutt*n här hos oss, som sagt så har det gått jävligt fort ! tänk då den är några år och kan prata :D haha, sjukt att man ska få en helt egen gofis <3 h*n har för övrigt vart superlugn idag, sånt gillar inte jag :o

2010-01-26 @ 13:47:38
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0