It's official..

Jag slutar spela trummor, för tillfället iallafall. Har inte råd att köpa nya saker = Värdelöst och tråkigt.
Ska packa ihop det snart nog, känns som att jag bara vill försöka bli bättre på gitarr nu, Ingen som vill lära mig lite skills? Hahaha, anyways. Det är ju det billigaste alternativet, och föressten min gitarr är sönder. Jag ska åka ner med den på musikaffären idag och se vad det är för fel. Den glappar där man stoppar in kabeln, så hoppas det inte är något som tar flera veckor att laga -.- Haha, dom brukar vara rätt seg på att fixa saker har jag hört :p Men får hoppas att går rätt snabbt och att det inte kostar så mycket (helst ingenting, haha!) att laga felet. Äh, det blir nog bra det! I övrigt så gick Jessika in i V29 igår :) Det går fort fort fort :D Snart sitter man där med en liten plutt i famnen ;) <3

Vi tar en gammal goding när vi ändå är i farten
Jag ska stämma ner min gitarr dirr när den är lagad
Och spela den här om och om igen xD Hahaha!


Kommentarer
Postat av: Bumbi

Låt aldrig pengar stoppa en passion! Bra att du har börjat fixa med gitarren i alla fall.:)

Ha det fint!

// Anna

2010-01-20 @ 22:37:35
URL: http://annabumbi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0