Extreme "Hemlig" Makeover!

Nu jäklar! :) Jag dunderlängtar till Tisdag, eller ja, jag längtar iaf :D
Kan inte vänta tills jag får se deras ansiktsuttryck! ;) MOAHAHA!
Det har pågått hemliga saker i dagarna ;)

Idag har jag inte gjort mycket, varit med Sebban och gjort hemliga saker ;)
Sen har jag diskat lite och bäddat åså :) Fixat virusprogram på Jessikas dator har jag gjort också :)

Jag vill få ett jobb!
Jag vill iaf spara undan lite pengar så jag kan köpa en ny Crash ELLER China till mina trummor :)
Men nu måste man ju spara lite pengar till den tredje också ;D Hihi! Myspys <3

Har inte så mycket mer att säga, jag ska koka något ägg snart tror jag :)
Och göra en matlåda tills imorrgon! :) Ha det bra allihop!

Låten under MÅSTE jag spela in en trumcover till! :D
Coolt för de är inte mycket trummor i den, å fränt å lägga till egna grejer :D


"So Now I Pray To My Nation Destroyed Under God!"


Kommentarer
Postat av: Annika

jag vill veta :D nu blir jag nyfiken anton ^^,

2009-11-09 @ 16:47:18
URL: http://annikastromberg.blogg.se/
Postat av: Annika

men ååååååååh :D det var ju inge som man behöva vara nyfiken över :P

2009-11-13 @ 18:10:36
URL: http://annikastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0