w00t?

Skola, trött, hungrig, en baguett till frukost kanske? Jotack det det skulle smaka
Igår fick jag ta ut min 6mm ring ur näsan, den gjorde så förbannat ont!
Kan vara för att den var i kirurgiskt stål och var lite tung?
Hade jag haft en plast hade det inte hängt och förmodligen läkt bättre/snabbare!

Skulle hämta Johan på folkan i lördags, men han ville stanna längre
Då kom en kille å fråga om ja kunde skjutsa till landafors, 200 spänn skulle jag få
Visst sa jag! Hoppa in, å han hade inte 2 hundringar löst, bara massa tjugor som tydligen inte räckte så ja fick en femhundring :) Och när jag var tillbaka i Bollnäs så jag att den fulla fan hade tappat lite pengar i bilen! Närmare bestämt,,,,,,,,
En till femhundring...

Vad less han måste blivit när han vaknade på söndagen och såg att 1000kr var borta :O Haha
Men men, för min del är det helt ok :D
Tankade bilen, åt på max å köpte en snusdosa, å sen har jag ju 500en han tappade ;p
Och jag ville köpa trumskinn för pengarna jag har :)
Men Jessika sa:
Dom ska vi spara och lägga undan :)

JAG VILL HA NYA TRUMSKINN! :( Buhuhu!

Men men det är väll bara att lyda antar jag ;)
Hon är ju min lilla alfahona ;p

Igår var vi bara hemma, stekte kyckling och gjorde hemmagjord klyftpotatis :) Mums!
Sen åkte vi till Ullis och Martin, det var trevligt :) Tycker dom kan hälsa på här snart ;p
Och jag spelar in lite hemma, har börjat med ett projekt, får se hur långt ja orkar :P Hah
Und på måndag fyller Ich år! 20 underbara år, Bara för det ska jag:

Gå ner till Systembolaget
Köpa EN endaste Öl
Sätta mig på Altanen
Dricka upp den
Och vara nöjd! Haha


Grattis i förskott till mig själv!

Kommentarer
Postat av: jessika

ja grattis till dej :) fan att jag jobbar kväll då, annars hade jag kunnat tagit en med dej :D <3

2009-05-25 @ 19:40:47
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha.. Grattis Anton!

2009-05-26 @ 01:46:17
Postat av: Anton

Du får la ta en när du kommer hem från jobbet ;) Haha :) <3

2009-05-26 @ 15:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0