Trumskinn :)

Jag beställde nya trumskinn igår och idag betalade jag, så nu äre bara vänta :) De kommer väl nästa vecka någon gång hoppas jag, för de tar 3-5 dagar för pengarna att nå Deutschland också så de skickas kanske på måndag :) Ett helt nytt set till mina trummor (originalskinn) kostade 157 kr -_-

HUR BRA VAR DOM DÅ!!? Haha!
(Ny cymbal/hihat ska också införskaffas, när vet jag dock inte)

Och settet jag köpte nu hette Evans, vilket jag förstår var ett bra märke
och de kostade så mycket som 1400 svenska kronor med frakt!
Men då har man skinn som håller i sig ett tag ;)

Jessika sover i soffan, och ser skitrolig ut :O
Ena benet ligger hon med på toppen av soffkanten
Och det andra är utsträckt längs där hon ligger, hur skall detta sluta? xD
haha, du är för gullig min lilla sötfis :)

Har ni hört föressten att den gamla låten
"Jag går ner i min källare"
Ligger etta just nu,
På Österriketoppen ;)

Girls, Girls, Don't Say No!
Down the cellar, we must go!

Ha det bra alla :)

Kommentarer
Postat av: Anton

Nu åker jag till Muppsalas Brännskadeavdelning! xD



Hejdå Allihop!

2009-05-27 @ 06:13:10
Postat av: jessika

haha, jag älskar att sova :D <333

2009-05-27 @ 17:41:23
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: Anton

Ha det gör du ;P

2009-05-28 @ 05:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0