Clubbed

Tommy bad mig ladda ner en film, han sa att den var bra så ja får chansa ;) Men när jag såg trailern så verkade den riktigt nice! Heter som rubriken, Clubbed och den är alldeles ny! Släpptes bara för någon dag sen!

Nu ska jag ta och fixa käk sen ska jag nog småplocka lite, och skriva lite läxa.
Har letat en video till låten nedan länge och nu hittade jag faktiskt en som är filmad vid en spelning
Så jävla skön låt! Och gillar känslan i den :D
Åsså vill jag ju tillägga, Älskar dig Jessika :) <3

Laurel Aitken - Skinhead

when a skinhead walks down the street...
every chick heart skips a beat...
when a skinhead walks down the street..
every chick heart skips a beat..

the cheapman said : you lookin good...
in your braces and bovver boots...
the cheapman said : you lookin good...
in your braces and bovver boots..

skinhead..skinhead...
skinhead...skinhead...



Kommentarer
Postat av: Jessika

Haha, låten är ju asskön :) Älskar dej <3

2009-01-22 @ 09:42:59
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: Anton

Ja det är klart den är ;) Pusspuss påré ;D <3

2009-01-22 @ 10:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0