Usch :O

Jag är ensam :o Det var jag hela natten också, fick följa med Jessika till akuten vid 9 tiden för hon hade svårt att andas, å där blev hon kvar :O Hon fick mediciner som skulle hjälpa när vi var där men dom tyckte hon skulle ligga kvar för medicinerna hjälpte inget nästan, usch! Väntar på att jag ska hämta henne nu, jag minns inte när jag åkte därifrån igår men var där länge iallafall..

Nu sitter jag och skriver projektarbete, och i min ensamhet och tråkighet så hittade jag ett väldigt roligt klipp på youtube, ett jessika visade förut! Bäddar in det nedanför ;) Och vi (ruter tre) har snart spelat in våran första låt klart, vi spelade in en gång förut men vi gjorde det igen för det satt lite bättre nu :) Snart så!


Kommentarer
Postat av: mamma

D låter inte alls nå vidare.Jag hör av mig i morg. för att kolla läget. Natti natti

2009-04-17 @ 23:06:43
Postat av: Jessika

Ååh älskling, du är så bäst <3

2009-04-18 @ 16:07:50
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0